Bir Yanımız Bahar - BREANDA NOVAK - Home to Whiskey Creek



BİR YANIMIZ BAHAR BRENDA NOVAK
HOME TO WHİSKEY CREEK


Adelaide Davies lise mezuniyet partisinde yaşadıklarından sonra Whiskey Creek’e bir daha adım atmaz. Ta ki büyükannesinin lokanta da yardımına ihtiyacı olana kadar…



 
 

Adelaide on beş yıl sonra büyükannesi nedeniyle kasabaya geri dönmek zorunda kalır. Fakat yerleşmek niyetinde değildir. Asıl niyeti büyükanneyi ‘’Anne Yemeği’’ adını verdikleri lokantayı sattırıp beraber geri dönmektir. Ancak on beş yıl önceki olay peşini bırakmaz ve bir gece vakti yatağından kaçırılıp madende ölüme terkedilir. Neyse ki yoldan yakışıklı Noah geçmektedir. Tabi Noah’ın onu kurtarması ve onun acılarına sebep olan adamın abisi olduğunu öğrenmesiyle aralarında imkânsız bir aşk başlar. Herkes Adelaide’ e inanmazken âşık olduğu adam Noah ona inanacak mıdır?             
Aşkları tüm gerçeklere göğüs gerebilecek kadar güçlü müdür?










Açıkçası kitabı alırken beklentilerim düşüktü. Arada çabucak okur bitiririm diye düşünüyordum. Fakat kitap özellikle de konusu bakımından beklediğimden de iyiydi. Çünkü beni kitabın adı, kapak tasarımı ve tanıtım yazısı çok yanılttı. Üzerinde tekrardan çalışılsa Türkiye de kolaylıkla çoksatan olabileceğini düşünüyorum.
Okumak isteyenler hiç tereddüt etmeden alıp okusunlar. Kitabı sevdim!
Tekrar görüşmek üzere, 
Hoşça kalın!
ENİSE ALTINOK


Yorumlar

Popüler Yayınlar