Yıldız Yağmuru Melissa Landers


YILDIZ YAĞMURU MELİSSA LANDERS

Serinin ikinci kitabıyla herkese merhaba!



Melissa Landers’ın kaleme aldığı, Go!Kitap yayınlarından çıkan Yıldız Yağmuru serisinin ikinci kitabıyla maceraya tam gaz devam ediyor. İlk kitapta Cassia’nın bir kaçak prenses olmasının ortaya çıkmasıyla hikâye burada daha çok Kane ve Cassia’ya odaklanıyor. Doran ve Solara’yı arka planda aralarda okuyoruz. Prenses Cassia KRALİÇE CASSİA ADEILADE ROSE’a dönüşürken bir yandan toprakları için bir yandan da aşkı için savaşıyor. Mairus’a diz çöküp onunla evlenen Cassia, General Jordan iş birliğiyle elinden geldiğince iyi bir kraliçe olmak için savaşır. Tabi burada Kane ve diğer karakterlerimizin maceralarına bol bol tanık oluyoruz.

2. kitap genel olarak Cassia’nın eve dönüp kraliçe olarak değişen hayatını gözler önüne seriyor. Yıldız Gemisinde de bolca macera okumuş olsak da Yıldız Yağmuru daha ciddi, gerçekçi olaylar barındırıyordu. Asıl hikâye buymuş gibi. Melissa Landers koca bir kitapta hikâyeyi tek bir karakterin etrafında döndürmüşse bence diğer karakterler üzerinde seri devam edebilir.  Genel olarak güzel bir seri olmasına rağmen ilk kitap ağırlıklı olarak bana biraz çocuksu geldi. Belki de daha karanlık ya da daha kanlı şeyler bekledim… Yalnız kitap tasarımını çok sevdim. Orijinal versiyonuna baktığımda tasarımın aynı olmadığını gördüm. Mıknatıs fikrini çok sevdim! Eğer bir gün kitabım çıkarsa bu fikri bende kullanmak çok isterim.




Başka dünyalar keşfetmek isteyen genç okurlarımıza sevgilerle!

ENİSE ALTINOK

Yorumlar

Popüler Yayınlar