Sarhoştum Hatırlamıyorum - Jennifer Echols

Sarhoştum* Hatırlamıyorum    JENNİFER ECHOLS                                                                               Özgün adı ‘’Forget You’’ yani ‘’Sarhoştum Hatırlamıyorum’’ 17 yaşında bir liseli olan Zoey’in aile yaşamındaki sorunlarla uğraşırken bir yandan da okuldaki iki yakışıklı arasında kalmasını ve işlerin geçirdiği kazayla sarpa sarmasını konu alıyor.


Annesinin geçirdiği zor zamanlar nedeniyle yeni 24 yaşındaki cici annesi Ashley ile aynı evde kalmak zorunda kalırken kaza yapıp birçok şeyi hatırlamayan Zoey’in gözleri iki kelimeden fazla konuşmadığı, üstelik ıslahevine girmiş Doug’i görmeye başlar. İlk seks deneyimini Brandon ile yaşadıktan sonra başlayan güzel bir ilişkileri olduğunu düşünen Zoey Brandon’ın umursamazlığı ve Doug’ın ani yakınlığı kaza yüzünden oluşan baş ağrılarını iyice artıracaktır. Kaza nerede ve ne zaman oldu? Doug ve Brandon’a ne oldu? Ve Zoey’in hayatına birdenbire ne oldu?

Kitap hakkında;
Kitabı alırken daha fazla beklentiyle aldığım için açıkçası okurken pek keyif aldığım söylenemez. Birkaç saat içinde sayfaları atlayarak bitirip keyif almadığım bir kitap oldu. Bunun nedenini yaş aralığına bağlıyorum. Benim için çok çocuksu, basit kaldı. Anlatımı basit ve bölüm geçişlerini zayıf buldum. Karışık olaylar olmasa da zayıf anlatım nedeniyle sayfaları atlayarak, kopuk kopuk okudum. Ama bu demek değildir ki kitap kötü. Bence lise yaşlarında genel okuyucuya hitap edebilecek bir kitap. Sanırım sadece içindeki seks muhabbetleri nedeniyle lise çağındaki reşit olmayan kesimi aşıyor. Fakat kitap, edebi veya polisiye gibi tarzları karışık bulanlar ve kitap okuma alışkanlığı olmayanlar için okunması ideal bir kitap olacaktır.

 

(Martı Yayınları – Karton Kapak – 320 Sayfa)

ENAYS

Yorumlar

Popüler Yayınlar